במירון נערכים לקליטת אלפי המשתתפים בהילולא | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on במירון נערכים לקליטת אלפי המשתתפים בהילולא | תיעוד

    בניגוד לשמועות על כך שלא יתקיימו השנה סעודות הילולא במירון, באור הרשב"י נערכים לארח את הרבבות במבנה רחב ידיים בכניסה למושב | בנוסף, בימי ההילולא יפעלו במירון "היכל התורה" ושטיבלאך לתפילות | צפו בתיעודים מההכנות

    דוד כהן צילום: דוד כהן
    16:50
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on במחאה נגד גיוס בני הישיבות: כביש גהה חסום לתנועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד שבציבור התפרסמו שמועות כי כביכול לא יתקיימו סעודות הילולא במירון לרבבות העולים לציון הרשב"י זיע"א, הרי שב'אור הרשב"י' מפרסמים רשמית כי לא רק זה שסעודת ההילולא תתקיים, אלא שהיא תוכפל ותתרחב מכל היבט שהוא.

    נוכח ההסדרים החדשים שבהר מירון, העבירו ב'אור הרשב"י' את מתחם 'הכנסת אורחים' הנודע אל מיקומו החדש, כשהוא בסמיכות לכניסה למושב מירון. המבנה החדש נבנה בהשקעת ענק, הוא ממוזג ומאובזר מחדש לכבוד רבבות אלפי ישראל העולים מירונה.

    "יהיה שפע עצום שלא נראה כמותו, והכל באווירה עילאית ומרוממת" מבטיחים ב'אור הרשב"י', "השנה כל הפעילויות שלנו הורחבו במסגרת פרוייקט "הכפלת השלושה", למען עם קודש – עולי מירון".

    במסגרת הפעילות, אלו השירותים ש"אור הרשב"י" תספק לעולים מירונה:

     

    ספר 'קודש הקודשים':

    ספר ייחודי המודפס בימים אלו, יחולק לעולים מירונה במבצע ארצי ענק, ובו הקונטרס הנודע לתהילה "שלהבת אור הרשב"י", דפי גמרא שבמסגרת הדף היומי וסוגיא דרשב"י, תפילות ופיוטים, זאת לצד פרטים חיוניים ומפות התמצאות. הספרים יחולקו בכל תחנות האוטובוסים לעולים מירונה ללא עלות כלל. הנוסעים מתבקשים לאתר את דוכן החלוקה שבכל תחנה ולקחת את הספר הייחודי.

     היכל התורה:
    בימי ל"ג בעומר ייפתחו שערי 'היכל התורה" שע"י אור הרשב"י ומפעל הקודש. 'היכל התורה' ימוקם היכן שהיה בעבר מתחם 'הכנסת אורחים'. הדבר מהווה בשורה של ממש, כיוון שאין באזור מקום גדול והולם ללמוד תורה ברגיעות ובישוב הדעת.

    לשם כך, מכינים באור הרשב"י ומפעל הקודש את 'היכל התורה' הענק והמיוחד לימי ל"ג בעומר, כאשר בהיכל זה ישנם מגוון ספרי לימוד וריהוט הולם כדי שיוכלו הרבבות להגות בדברי תורה בהתעלות. לתשומת לב, נמסר כי ההיכל יהיה פתוח גם ביום השבת קודש.

    "הם לומדיך"

    ב'אור הרשב"י' מבשרים על מיזם עולמי של התחזקות בלימוד התורה הקדושה בו כל אחד יכול להשתתף במעונו ובמקומו, וגם אלו שנבצר מהם לעלות מירונה יוכלו להצטרף אליו מתוך תחושת התקשרות ברשב"י הקדוש יחד עם רבבות אלפי ישראל.

    על פי המיזם העולמי, כל המתחזקים בימי ל"ג בעומר החל מיום רביעי ועד מוצש"ק, בלימוד התורה, יצטרפו ללא עלות להגרלת ענק על 10.000 שקלים כאות עידוד להתחזקות בלימוד התורה. על פי התקנון, על כל חצי שעה של לימוד ברציפות מקבל הלומד כרטיס חינם להגרלת הענק.

    מתחם השטיבלאך:

    מתחם השטיבלאך למנייני תפילות התחדש באופן מושקע. השטיבלאך נבנו כראוי עם שיפורים לתועלת הציבור. יתכן וישנם כאלו שאינם יודעים, אך בחדר הראשון של מסדרון השטיבלאך קיימת עמדה להכנת קפה ושתיה במשך כל שעות היממה, כדי להשיב נפש כל חי. מתחמי השטיבלאך יהיו פתוחים גם ביום שבת קודש.

     



    0 תגובות